Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Fórum építése

Go down 
3 posters
SzerzőÜzenet
Cerebro

Cerebro


Hozzászólások száma : 543
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 18.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeSzer. Ápr. 20, 2011 10:44 pm

Ez a pályázat állandó, és mindig lehet rá jelentkezni. A lényege az, hogy azok akik részt vesznek benne, bármilyen munkát elvégezhetnek, amivel a fórum tartalmát, vagy esetleg külsejét vagy jó hírnevét segítik elő. Gondolok itt az X-men világában feltűnő karakterek előtörténeteinek lefordítására, megírására, helyszínek megírására, fordítására, esetleg fajok kidolgozására, vagy bármiféle ötlettel előállhatsz és azt kidolgozva megoszthatod velünk. Mind ezért cserébe természetesen jutalom szabható ki.

A pályázat jelentkezésére kritériumok nincsenek. Bárki részt vehet rajta. A jelentkezőknek sok szerencsét kívánok!
Vissza az elejére Go down
https://xmenfrpg.hungarianforum.net
Anthony Carter
Játékos
Anthony Carter


Hozzászólások száma : 61
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 21.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeHétf. Május 23, 2011 1:37 am

Atlantisziak - Homo Mermanus; Homo Mermani

Fórum építése 200px-Namor_Vol_1_11_Textless

Történet:
A mermanus humamoid fajt sokszor nevezik és tartják számon, mint Atlantisz gyermekeit, hiszen a történelmük egyértelműen arra utal, hogy bizony ők az egykori fényűző város mélybe merült lakosai.
Fórum építése Iron_Man_Noir_Vol_2_Atlantis

Atlantisz maga nem sokkal a tengerszint felett egy sziget része volt, ami fényűző fénykorát élte már bő 20.000 évvel ez előtt. Rendkívül előrehaladott civilizáció volt, azokban az időkben minden téren. Sok hódítónak fájt rá a foga, többek között Kullnak, a barbárnak, aki igényt tartott a trónra. Egy ősi varázsló segítségével (Thulsa Doom) ráleltek a Kígyó Korna nevű ereklyére, aminek segítségével Kull reményt látott arra, hogy meghódítsa Atalntiszt. De sikereit végleg elmosta az ár, mikor beköszöntött a Nagy Cataclysm ideje, ami elnyelte a várost minden lakosával együtt. A szörnyűség azonban nem ölt meg mindenkit. Cleito nevű nő fohászkodni kezdett Posseidon felé, akinek felhívta a figyelmét az egyességre, mait egykoron Evenorral kötött. Az egyesség szerint Posseidon megkapta Evenort, aki cserébe mindössze annyit kért, hogy a vészterhes időkben segítse meg őt. Ám Evenor elhunyt és utána csak a fél-istennek számító lánya maradt, Cleito. Posseidon kisegítette Atlantiszt, és ezzel megmentette azt. A fuldokló lakosságot egy apró isteni szikrával ajándékozta meg, aminek köszönhetően kétéltűvé vált az emberek egy csoportja.

Mind ez idő alatt Kull magáénak tulajdonította az egykori Atlantisz helyét, és elkezdte megépíteni saját birodalmát. Közben pedig a Lemuriai birodalommal háborúzott, ám azok hatalmas pusztító csapásokat mértek Kull seregeire, amik igen hamar elestek és a feltörekvő városuk fényét elnyelte az óceánok mélye. De néhányan mágikus hatalom révén egy burkot emeltek a süllyedő birodalom köré, ezzel biztosítva a levegőt és a mélységek túlélését. Ekkor született meg Netherworld.

Eközben a kopoltyút növesztett Atlantiszi túlélők több ezer évig nomád körülmények között éltek a kékségben. Civilizációjuk megdőlt, és előröl kellett felépíteniük. Kezdetben kisebb halakra vadásztak és próbáltak túlélni, míg nem egykori városuk romjaira találva elkezdték megépíteni otthonukat. Újabb több ezer év telt el, mikorra Atlantisz lakhatóvá vált, és az Atlanti-Óceán egyik birodalmává fejlődött. Mind ez Kamuu nak köszönhető, aki megragadva az irányítást igazságos királyként lépett elő és kormányozta immáron óceáni birodalmát. 500 éven keresztül állandó támadásoknak volt kitéve Netherworld részéről, ami igényt tartott a királyságra, de végül Atlantisz leigázta az ellenséget, és megszerezte Kull egykori fegyverét, a Kígyó koronát, amit elzárva rejtettek el.

Napjainkra Atlantisz mindössze meseként, legendaként szerepel a történelemkönyvekben, mit sem tudva az igazságról...
Fórum építése 800px-1104589-atlantis


Működése:

Az Atlanti-Óceán mélyén húzódik meg Atlantisz, amely királyságnak számít, hisz a város élén egy bizonyos uralkodó áll, akinek szava szent, és sérthetetlen. A jelenlegi uralkodó ismeretlen. A város folyamatosan képez ki katonákat saját védelmükre. Ők maguk nem kezdeményeznek támadást, és kerülik a figyelem felkeltést, azonban nem riadnak vissza a harcoktól. 4 fő részre osztható Atlantisz.

Király, aki mellé tartozik a királyné. Ők az uralkodói pár, bár nem szükséges a női tag. A következő csoport a tanácsadói kör, akik az aktuális királynak tolmácsolják a nép szavát. Segítenek az irányításban, és hű jobb kézként működnek. A következő a sereg. Ide tartoznak a katonák, akik állandó őrködés mellett vigyázzák a várost, és felderítőkként is működnek. Végül pedig a nép. A nép nem szenved semmilyen elnyomás alatt, hiszen véleményük mindig meghallgatásra talál. Habár királyi uralkodás van valamilyen szinten a demokrácia is működik.

Semmiféle kapcsolatban nem áll Atlantisz egyetlen országgal, várossal, vagy más közösséggel. Érdekeiket egymaguk képviselik. A tengerek és óceánok gyermekeiként Posseidont tartják a legfelsőbb hatalomnak, illetve más görög isteneket is akiknek a tolmácsa az épp aktuális uralkodó.

A város több részből áll, amik egységesen alkotják Atlantiszt (de még is van egy főváros), így nincs külön nevük azon nagyobb falunak mondható településeknek, ahol szintén megtalálható a lakosság. Többnyire a Dél, Kelet, Nyugat és Észak égtájak alapján határozzák meg őket, és nevezik meg. (pl: Dél-Atlantisz, Észak-Atlantisz). Kiterjedése a városnak hatalmas, több 1.000 km-es körzetben terebélyesedik.


Karakteralkotás:

//Ez csak az én véleményem, szóval nem muszáj elfogadni//

A játékos által megalkotott Atlantiszi karakter nem lehet királyi leszármazott, kizárólag tanács tag, katona, vagy egyszerű lakos. A tanácstagnak nagyobb befolyása van, és kivételes esetekben még a felszínre is felmehet, ám a katonák kizárólag engedéllyel királyi testőrként, vagy háború esetén hagyhatják el az óceánt. -ezen karakterek Atlantisz védelmét élvezik.

Az előbb említettekkel szemben viszont lehetőség van a kitaszított, lázadó atlantiszi megalkotására is. Ezen karakterek elfordultak a királytól ilyen-olyan okok miatt, és egymaguk próbálnak boldogulni. őket nem kötik a törvények, bármikor feljárhatnak a felszínre, és nem Atlantisz nevében cselekszenek. Ám az ilyen karaktert az Atlantiszi katonaság is keresi.

Az atlantisziaknak előre behatárolt képességeik vannak, és csak azokat fejleszthetik. Mint kezdő karakter mindegyik az alap erőkkel indul, amik a következők:

  • Életkor: Egy Atlantisz-i akár 150 évig is élhet.

  • Kétéltűség: A víz alatt korlátlanul tartózkodhatnak, kopoltyújuknak hála. A felszínen azonban maximum 6 órát képesek maradni.

  • Emberfeletti erő és ellenállás: A víz nyomásának, és terhének hála a felszínen 500kg megmozgatására képes a karakter és az emberi erő okozta sérüléseknek nincs hatása rájuk nézve.

  • Tengermélyi nyomás: A tengersziont alatt 15.000 méteres mélységekbe is le tud merülni a karakter.


Kreditráfordítással ezek a határok bővíthetik, csak úgy mint a most leírtaknál. Igaz ezeket a képességeket nem ismeri azonnal a karakter, így pontok árán tanulhatja meg. Nem adnék meg nekik árat, mert majd úgy is az admin dönti el a dolgot.

  • Telepatikus kommunikáció - Akár a tengeri élőlényekkel is, és nem csak az emberekkel.
  • Gyorsaság - 100km/h sebességgel tud úszni a karakter.
  • Öngyógyítás - A víznek hála gyorsabban regenerálódik a személy.
  • Engedelmesség - Hívószóra a vizi élőlények engedelmeskednek.
  • Isteni erő - Posseidont hívja segítségül a karakter. (csak az Atlantiszi polgároknak)
Vissza az elejére Go down
Anthony Carter
Játékos
Anthony Carter


Hozzászólások száma : 61
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 21.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeHétf. Május 23, 2011 6:45 pm

Embertelenek - Homo sapiens inhumanus

Fórum építése 76933-129327-inhumans_large


Történet:
Minden a kree-skrull Háborúval kezdődött... A Kree faj egy állomást hozott létre az Uránuszon, ami a háborúk ideje alatt szolgált támaszpontként- De egy nem olyan messzi bolygón a tudósok értelmes civilizáció nyomait fedezték fel. Úgy döntöttek, hogy míg a háborútól távol a támaszponton van lehetőségük kísérletekbe kezdenek a primitív homo sapiensek DNS-láncával a Celestialok segítségével. Mind ezzel a céljuk, hogy létre hozzanak egy erőteljes mutáns fajt, amit majd felhasználhatnak a Skrullok ellen. A teszteket gyakorlatba helyezték, és sikereket értek el a tudósok, de még is valami oknál fogva távozniuk kellett, és minden addigi munkájukat félbehagyták, mind össze néhány alanyt vittek magukkal az Örökkévaló DNS-ével. Az Embertelenek magukra maradva létrehoztak egy saját társadalmat, elkülönülve az emberektől, és felépítették saját városukat Attilant, Tibet hegyei között. Ám évek múltán a nép úgy döntött, hogy az emberi fejlődés hamarosan eléri őket, és nem akarnak kontaktot tartani velük, ezért az Atlanti-Óceánba húzodtak, maguk mögött hagyva az akkori királyt, ki nem támogatta az ötletet.

Fórum építése 307px-Attilan_(Earth-42777)

Attilan egy technológiának köszönhetően hatalmas burok védelmét kapta, ami ellátta az egész várost oxigénnel, és egyben hibernációs rendszerrel is ha szükséges. A város új királya Black Bolt volt, kit testvére Maximus száműzetett a királyságból árulás vágyával, mindezt a hatalomért. Ám a férfi évek múltán vissza tért, hogy felszólítsa fivérét, tettei felhagyására. Ugyan is Maximus saját képmására akarta formálni a népet, amit a szenvedések velejárója követett. Az eszköz pedig egy atom-fegyver volt. A megpróbáltatások ellenére Black Bolt vissza foglalta Attilan trónját, és Maximust börtönbe záratta. Igazságos királyként nem taszította ki a városból. Az Embertelenek rejtőzve élnek, és nem tartanak kontaktust a felszíni lakosokkal. Úgy tartják bölcsnek, ha kerülik a feltűnést.


Működés:
Az Atlanti-Óceán alatt pihen Attilan elszogetelve az emberektől. A városban királyság uralkodik aminek az élén állva az uralkodó szava szent, és sérthetetlen. A király alá tartozik a királyi gárda, ami egyfajta tanácsnak is megfelel, akiknek szava szintén nagy jelentőséggel bír. A gárda tagjai mind kiváló harcosok, és bár nincsenek sokan, csak néhányan, még is olyan magas szinten kifejlesztették képességeiket, hogy egy kisebb sereggel is felérnek. Egyedül talán Atlantisszal vannak szorosabb viszonyban, hiszen egy légtért szívnak, és próbálnak jó kapcsolatot ápolni velük, ám ők maguk is inkább szeretnének függetlenek maradni. Ennek okán csak saját fajtájukkal házasodnak, és létesítenek kapcsolatot. A másokkal létesített kontakt nagyon ritka esetekben jön létre.

Birodalmukban helyet kap egy úgy nevezett Terrigen Kristály ami egy ködképződményt tud előidézni, amin áthaladva az embertelenek megtudják mire hivatottak és egyben képességeik is felerősödnek. Ez egyfajta beavatás, amin minden tag átesik ha elérkezik az ideje.

Fórum építése 188882-18786-attilan[

Karakteralkotás:

//Ez csak az én véleményem, szóval nem muszáj elfogadni//

Az Embertelenek humanoid fajként mondhatni megegyeznek a mutánsokkal. Hisz képességeik is sokoldalú lehet, nincs megkötve. Ezért akár külsejük is eltérhet a társaiétól. De többnyire egy alap képesség az Örökkévaló DNS-ének hála állandó. Ez pedig kiterjed minden adottságukra. Erősebbek, gyorsabbak, kitartóbbak, jobbak az érzékszerveik, reflexeik kifinomultabbak stb. Nem olyan mértékben, hogy komolyabb előnyt jelentsen számukra, de a különbség egyértelmű az emberekhez képest. Továbbá rendkívül magas az IQ szintjük az emberhez képest (nem mindegyik embertelennél, de többségüknél igen). 2%-al több agyi aktivitást mutatnak, mint az ember. Emellett akár még több száz évig is élhetnek.

Mind ezek mellett a Terrigen ködön való áthaladáskor a karakter birtokába jut egy saját, egyéni képességnek, ami akármi lehet, és azt a későbbiekben fejlesztheti önmaga tréningjeivel. Ha többször halad át a ködön, több képesség birtokába juthat, és erősebbé válhat. De az ilyen eset nem engedélyezett Attilan királyságában, semmilyen formában.
Vissza az elejére Go down
Cerebro

Cerebro


Hozzászólások száma : 543
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 18.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeHétf. Május 23, 2011 7:39 pm

Nagyon jó ! Smile
Ezzel már lehet kezdeni valamit. Írj fel magadnak 8pontot a munkáért.
Vissza az elejére Go down
https://xmenfrpg.hungarianforum.net
Cerebro

Cerebro


Hozzászólások száma : 543
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 18.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeVas. Jún. 26, 2011 7:00 pm

Figyelem! Mai naptól számítva bizonytalan ideig mindenki, aki ismert szervezetek történetét, felépítését, embereit, bázisát stb. lefordítja, elkészíti, plusz pontokban részesül és a megszokottnál többet szerezhet magának.

Egy kis segítség, hogy kikre is gondoltam:
H.Y.D.R.A.
A Kéz (The Hand)
Akkaba Klán
stb.

Vissza az elejére Go down
https://xmenfrpg.hungarianforum.net
Craig McAllister
Játékos
Craig McAllister


Hozzászólások száma : 46
Csatlakozás ideje : 2011. Jun. 05.
Age : 35
Tartózkodási hely : Xavier és Lensherr Speciális Képességű Diákok Intézménye

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeHétf. Jún. 27, 2011 2:10 am

A KÉZ (The Hand)

Fórum építése 406px-Hand

A történet kezdete évekre nyúlik vissza a feudális Japánba. Néhány elnyomott, osztályú autonómiára törekvő polgár ezekben az időkben a hegyekbe menekült, Koga-ra, és Iga-ra. Ott alakult ki a Ninjitsu, a lopakodó harcművészet, amit a Sun Tzu The Art of War ihletett. Az évszázadok alatt kifinomult a művészetük ezekben a félreeső táborokban. Alatt évszázadok, de kifinomult művészetük a félreeső táborokban. A diákok már születésük óta gyakorolták, és képezték magukat, "művészetüket", gyerekként is már olyan játékokat találtak, ezzel is későbbi tanulásukat elősegítve, mint például a fegyvertelen harc, kardjátékok, álcázás, és menekülés. A Ninjitsu célja, hogy ösztönözze az embert a lelki növekedésre, ezzel is elérve, hogy mind fizikailag, mind szellemileg átléphessék az emberi korlátokat. A ninja szakértője a kémkedésnek, és az orrgyilkosságoknak, így a szervezet felajánlotta magát speciális szolgáltatásokra a haduraknak, és más nemeseknek, akik megengedhették maguknak a ninják által elkért díj összegét.

Kagenobu Yoshioka hivatalosan is összehozta őket 1588-ban, és a szervezetnek a KÉZ nevet adta. Céljuk a hatalom elérése volt, a terjeszkedés, és a pénz kisajtolása azokból, kik felbérlik őket. A KÉZ alapvetőleg Japánban található, de Nemzetközi szinten tevékenykednek. Úgy működtek, mint a Japánban található Nacionalista Samuráj titkos társasága, de hamarosan csatlakoztak a Snakeroot-hoz, egy ősi ninja szervezethez, mely egy Bestia nevezetű ősi démont szolgált. A hiedelem szerint a démon varázslatos képességekkel látta el az arra méltó tagot, aminek köszönhetően elérhetővé vált számukra az újjáélesztés képessége. Vissza tudtak hozni egy halottat az élők soraiba, de az már a KÉZ uralma alatt kezdte újra életét, mintha csak kimosták volna az agyát.

Működés:


Álnév: (Hand) Kéz
Identitás: Titkos
Oldal: Rossz
Bázis: Ismeretlen
Jelenlegi vezető: Vezér
Beavatottak, főbb tagok: Fehér Tigris, Makoto, Takashi, Yutaka

A szervezet élén egy vezető áll, aki az idők folyamán sokszor váltakozott. (Vezér, Daredevil, Elektra, Psilock stb...)
A vezető szava szent és sérthetetlen, a tagok, katonák szó nélkül követik a parancsaikat.
Egyáltalán nem beszélnek, hangtalanul járnak kelnek, és csak is nagy csapatokban támadnak. A katonák több, mint fele már újjáélesztett halott, szemük vöröses színben izzik, nem éreznek fájdalmat, és ha megölik őket, zöld hamuvá válnak.

A szervezet központja ismeretlen, annyi bizonyos, hogy Japánban van a bázisuk Yoshioka-nak köszönhetően már az egész világra kiterjedt a mozgáskörük.

Karakteralkotás
(Ahogy Thony is írta, ez csak ötlet)


Kasztok:

Katona:
Hangtalan, kegyetlen bérgyilkos, kiknek már fele nem emberi lény, nincsenek érzéseik, sem fájdalomérzetük. Általában csoportokban járnak, lesből támadják meg áldozataikat.
Ruhájuk vöröses színű, felszerelésük egy egyszerű szamuráj kard, vagy más ninják által használt harci felszerelés.

Fórum építése 406px-Hand

Kémek:
Hangtalan, besurranó tolvajok, kiknek feladatuk, a bérlő által megfigyelni kívánt személy szemmel tartása, megfigyelése, avagy helyekre besurranás, vagy bármi féle értéktárgyak eltulajdonítása.
Ruhájuk fekete színű, felszerelésük a ninják által használt harci felszerelés, de semmiképpen olyan ami nehezítené őket a mozgásban, vagy lopakodásban, esetleg kis helyekre való elbúvásban.

Fórum építése 150px-Hand_%28Earth-1298%29

Beavatottak:
A beavatottak javarészt emberek, a vezető tanácsa, és legfőbb, hűséges alattvalói, kik értenek az okkult mágia mibenlétéhez.
A beavatottak hozzák vissza társaikat az élővilágba, ők intézik a klán pénzügyeit, a felbéreléseket, és csak ritkán mennek ki a katonák oldalán a harcmezőre.
Ruhájukat saját maguk szablyák, általában elegánsan öltöznek, felszereléseiket is maguk alakítják ki.


Játékbéli szerkezet:

A karaktert létrehozó játékos kezdetben emberként indul, egyszerű katonaként, és a játék folyamán lépkedne egyre feljebb a szamárlétrán, és plusz képességekre bónuszpontok alapján jutna hozzá, melyeket a beavatottak biztosítanának neki.

Induló képességek:
- Ninjitsu, és egyéb harcművészeti ismeretek magasfokon
- Ninja szakértelmek, fegyverismeretek
- Magas fájdalomtűrési küszöb, magas állóképesség, kitartás, és megnövekedett sebesség

(Bónuszpont beleölésével alap képességei emelhetők, vagy Staff-al egyeztetett a beavatottak által adott képességekkel tovább erősíthetők.)
Vissza az elejére Go down
Cerebro

Cerebro


Hozzászólások száma : 543
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 18.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeHétf. Jún. 27, 2011 8:18 pm

Remek, remek, remek! 5pont. Használd egészséggel!
Vissza az elejére Go down
https://xmenfrpg.hungarianforum.net
Craig McAllister
Játékos
Craig McAllister


Hozzászólások száma : 46
Csatlakozás ideje : 2011. Jun. 05.
Age : 35
Tartózkodási hely : Xavier és Lensherr Speciális Képességű Diákok Intézménye

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeSzer. Jún. 29, 2011 11:53 pm

A H.Y.D.R.A.

Fórum építése Hydra_Logo

Történelme:

A Hydra egy világméretű szubverzív szervezet, amely a globális uralomra törekszik. Magassága jellemzi, hogy a Hydra volt a legkiterjedtebb, legerősebb, és legveszélyesebb szervezet a történelem során. Hydra szinte teljesen férfiakból állt, néhány említésre méltó kivétel, például a korábbi tag Lara Brown ,a lánya a Legfelsőbb Hydra, és az úgynevezett Madame Hydra , aki később Vipera néven vállt ismertté. A Hydra ügynökök zöld jelmezeket viselnek, mely a teljes testet, és fejet elfedi, kivéve a szájat és az állat.

Fórum építése HydraOrganization_Head

A szervezet nevét a sok fejű kígyó-szerű szörnyről kapta, mely arról vált legendássá, hogyha egyik fejét levágták, kettő nőtt helyette. A Hydra is erre volt büszke, hogy képes volt átcsoportosítani, és újjáépíteni magát, ha vereséget szenvedett, és állítólag mindig hatalmasabb lett, mint korábban volt. Sőt, a szervezet még mára is fennmaradt négy évtizeden keresztül.

A Hydra létrehozásáért leginkább báró Wolfgang von Strucker, a porosz arisztokrata a felelős, aki Wing Parancsok oldalán szolgált a náci Németország hírhedt Halálfej Osztagánál, majd később vezetője volt a Blitzkrieg-i osztag kommandósainak. Srucker feldühödött az Amerkai Kommandós Nick Fury által reá mért vereségétől, így visszautasította a parancsot egy egész francia falu lemészárlására. Ennem következtében Adolf Hitler kiadta parancsba a Gestaponak, hogy megtalálják őt, és megöljék. Strucker Németországba szökött néhány ember segítségével, és ami még fontosabb, az, hogy a Harmadik Birodalom második leghatalmasabb vezetője, a Vörös Koponya hozzájárulásával . A Koponyának végül szándékában állt kihívni magát Hitlert, és Struckert jelölte ki arra, hogy építsen számára egy hatalmi bázist a Távol-Keleten. Az elkeseredett Strucker senkit sem volt hajlandó szolgálni, csak magát, így megszakította a kapcsolatait a Koponyával, így lett ő a Legfelsőbb Hydra.

Eközben Strucker megérkezett Japánba, felvette a kapcsolatot azokkal a japán felbujtókkal, akik tájékoztatták őt, hogy alakítottak egy titkos társaságot, ami a világ meghódítására törekszik. Strucker gyorsan írányító elméjévé vált a társadalomnak. Ő tervezte és vezetette a támadásokat a súlyos háborús üzemek és katonai berendezéseket tároló raktárak ellen szinte az egész világon. Bár a Hydra olyan egyenruhát viselt, ami a keleti megjelenés mintázta, szervezete mellett Strucker fasiszta vonalakban bizonyítja szerepének alakítását a társadalomban. Hydra nagy nevét az az egyértelmű jel is bizonyítja, miszerint a nyugaton ismert tisztelgést mintázta, "Üdvözlégy Hydra!" Ami a "Heil Hitler!" tisztelgéstől nem sokban tért el. Miután kiépítették a Hydra hadseregét, és fegyverarzenálját annyira, hogy nagy hatalom legyen, majd a Hydra élére állt, miután az eredeti vezetőt kitúrta. Hamarosan egy erőd építésébe kezdett egy kis csendes-óceáni szigeten, amely a Hydra főbázis alapjaira épült, majd az építése egy év múlva be is fejeződött. Míg épült a Hydra fegyvertára, Strucker zseniális tudósokat toborzott, akik később a Hydra nevű ág Advanced Idea Mechanics (AIM) magjai lettek. A Hydra közel volt, ahhoz hogy megszerezze a nukleáris fegyvereket, és így megvalósítása tervét a világ meghódítására, amikor a Hydra-szigetét Simon Savage Kapitány amerikai tengerészgyalogság kommandósai és japán társai, az úgynevezett Szamuráj osztag megszállta. Hydra-sziget elpusztult, de Strucker megszökött.

Strucker lassan és csendesen átépítette a Hydrát évekkel a második világháborút követően, ezúttal a szervezet magját a náci Schutz-Staffel emberei alkották. Miután majdnem belehalt Charles Xavier és Magnus Lensherrel való találkozásába úgy döntött, a színfalak mögött vezeti tovább a Hydrát. Később átköltöztette székhelyét Amerikába, és még mindig csendben folytatta üzelmeit.

Működés:

Álnév: Hydra
Státuszuk: Titkos
Oldal: Rossz
Bázisuk: Mobil (Hordozható, folyamatosan vándorolnak)
Vezető: Baron Strucker
Legfőbb tagok: Geist, Gorgon, Kraken, Vipera
Szövetségesek: Vörös Koponya, Baron Helmut Zemo
Ellenségek: SHIELD, Angyalok, Hulk, a Vezető, Amerika Kapitánya

A Hydra élén egy erős kezű vezető áll, aki jelenünkben Baron Strucker. A főbb tagok, mint tanácsadók, és az osztagok vezetői következnek a sorban, ettől fogva több irányba terelődnek a kasztok.
Vannak tudósok, akik a legújabb fegyvereket, és felszereléseket állítják elő, vannak beépített embereik, kémek akik a politikai életbe való beleszólásukkal próbálják a maguk malmára hajtani a vizet, és ugye maguk a gyalogok.
A szervezet teljes mértékben fasiszta mintára épült, újjáépítését követően náci katonák, és tisztek alkották a társaság magját.

Karakteralkotás: (Csak ötlet!)

Gyalogok

A gyalog aki szó nélkül követi a feljebbvalói utasítását, lecsapnak áldozataikra, vagy éppen egy épületre, városra.
Fegyverzetük a kor legújabb példányai, általában gépfegyverek, gránátok, hasonló finom műszerek. Öltözetük, zöld, és sárga színekben pompázik, egy hatalmas "H" betűvel a testükön.

Különleges képességek híján, szerteágazó képzettségeire támaszkodhatnak a karakterek, mint pl.:

- Katonai kiképzések
- Fegyverkezelési, és bombaszakértelmi kiképzések
- Harcművészetek tanulása

Tudósok:

A Hydra a világ legnagyobb tudással rendelkező agyait próbálta összegyűjteni, világmeghódításra szánt terveik megvalósítására.
Ők természetesen nem a harctéren villognak képességeikkel, hanem laborokban, műhelyekben készítik el a szervezet számára a korszerű fegyvereket, járműveket, és egyéb feltalálni való berendezéseket, amit csak a vezetők kérnek tőlük.
Képzettségeiket a karakterek akik ezt a fajta kasztot választják maguk alakítják, ízlés szerint, és a Staff-al való közreműködés útján.

Kémek, téglák:

A Hydra hírforrása, a politika kígyói és a sötétség leple alatt mozgó kémei. Ami a szervezet meg akar tudni, azt az információt ők szerzik meg, ha kell kémkedéssel, betörésekkel, lopásokkal, de a beépített emberek, elvegyülnek a világ nagy emberei között, ki csellel szerzi meg a titkokat, ki testének bevetésével, mindenképpen oda kell figyelnie annak, aki a Hydra kémeivel találkozik.

Képzettségek:

- Katonai kiképzések
- Besurranás, és kémkedéshez szükséges kiképzés
- Fegyverkezelési kiképzés

A Kémek mindig alkalomhoz öltözködnek, és ez az egyetlen kaszt, ahol a női nem is képviselteti magát.


A játékos ezek közül a kasztok közül választhatna, és a szamár ranglétrán a játéka alapján juthatna feljebb, vagy természetesen Bónuszpont beleölésével.
Képességekre viszont más úton juthat hozzá, Staffal való egyeztetés útján.
Vissza az elejére Go down
Cerebro

Cerebro


Hozzászólások száma : 543
Csatlakozás ideje : 2011. Apr. 18.

Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitimeCsüt. Jún. 30, 2011 1:01 am

Remek, remek, remek! 7pont. Használd egészséggel!
Vissza az elejére Go down
https://xmenfrpg.hungarianforum.net
Ajánlott tartalom





Fórum építése Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fórum építése   Fórum építése Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Fórum építése
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Fórum szabályzata

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: OFF részleg :: Pályázatok és versenyek-
Ugrás: